Ja muitakin lastenloruja. Taas on korujen aika. Ametistikorvikset ja kissakoru saa vielä odottaa hetkeä, jolloin olen päivänvalossa kuvaustuulella. Näitä vinkuroita on armeliaampi kuvata vähän hämärässä ;)

Vielä siis vääntelyä tiimarin langoilla. Se on jotenkin terapeuttista, ja mukavaa vaihtelua käyttää värikkäitä lankoja =)


Photobucket

Käsi kiukutellut taas muutaman rauhallisenkin päivän edestä. Täytyy mennä ens viikolla juttelee lääkärin kanssa. Kun keksis mitä sanois... Ei muuten mutta pinnahan tässä kiristyy...

Niin joo :D Sitten haltiapelin eli glory of fellowlandin pelaajille. Mulle kannattaa heittää viestiä.... Olen päättänyt etten hyökkää ketää vastaa joka tulee mun linkist. Siks kun niist muukalaisist huomaan et joku on tullut mun linkin kautta pistän rauhantiedustelijat menemään. Alotan yleensä päivän kahvilla ja etsimällä mihin kylään hyökkään, niin ei kannata olla sillä linjalla ;)