...ellei sinulla ole mukana korvakoruja. Näin yksi "fanini" kun olin keikkaa tekemässä viimeksi. Eli nyt olen parisen iltaa istunut korvakoruja väkertämässä. Ihan hyvää vaihtelua. Minulle on kertynyt paljon toinen toistaan kauniimpia helmiä, ja korvakorut ovat aika sopiva välipala aloitella. Sopi myös aika kivasti kun kyseinen henkilö toivoi vihreää ja Helmetin kuukauden haasteteemana on vihreä väri. Eli näissä ensimmäisissä korviksissa löytyy sammalakaattia ja lasia...Näissä korviksissa pieni "fiba" toinen on uros ja toinen narttu :D Mutta mielestäni ihan suloiset ja kivat.



Photobucket

Vähän on väsyttänyt, varmaan noi lääkkeet. Saa nähdä miten korujen teko luonnistuu. Tuntuu, että voisi nukkua juhannukseen. Kaikki työt tekemättä. Ehtii ne, toivottavasti ainakin. Viime päivinä olen kyllä, erinäisten uutisten myötä oppinut, ettei aina saisi olla valittamassa pienestä krempasta, etenkin kun ympärillä voi joskus kyteä suurempiakin terveysongelmia. Ongelmia jota ei ihan halaus paranna, vaikka kuinka toivoisinkin... Toivon heille kaikille, hiljaa mielessäni kaikkea hyvää. Heidän läheisilleen voimia. Ja ajan parantavaa voimaa. Ja yritän itse selvitä valittamatta, kun ongelmiini taitaa vielä se halaus tepsiä. Näihin tunnelmiin sammalakaatti+hopea korut...


Photobucket

Nyt kun kultani on kotonaan käymässä, turvallisen kaukana. Uskalsin käydä hemmottelemassa itseäni Anttilan alennusmyynneissä. Tätä olen odottanut niin kauan, kun en saanut aikaiseksi lähteä elokuviin.... Olen myös armottomasti muotilehtikoukussa... ja siitä kyteekin pieni idea... jää nähtäväksi (ehkä jo ensi viikolla ;)  )


Photobucket